eska eska
635
BLOG

100 000 !!!!

eska eska Rozmaitości Obserwuj notkę 56

Tak ni z tego ni z owego licznik wybił sześć cyferek.

Ja wiem - kudy mi tam do prawdziwych tuzów salonowych. Na SG to ja byłam trzy razy w życiu, w tym wejście na powitanie, czyli właściwie dwa. Ale jednak....

Sto tysięcy - to cholerna siła rażenia!!! Niesamowite.....

Siedzę sobie i myślę i jakoś dziwnie mi się robi - ludzie czytają, to co tu sklecę od czasu do czasu. Liczba odsłon notek nieraz wprawia mnie w zdziwienie -  gdzieś tam w sieci ileś osób po prostu czyta, niekoniecznie komentując. Komuś to potrzebne jest! Może ktoś się liczy z moja opinią? Szuka u mnie argumentów?

Czasem przecież strzelę coś głupiego, sama o tym wiem..

Aj, to jest okropna odpowiedzialność!!  Będę się starać, słowo honoru!

A dla wszystkich gości piosenka, tematyczna jak najbardziej, czyli o wytrwałości :)))

 

 

 

eska
O mnie eska

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości