eska eska
444
BLOG

Budujemy mosty dla Pana Starosty

eska eska Polityka Obserwuj notkę 12

 

Dziś będzie prowincjonalnie, ale też ciekawie.

Starosta raciborski Adam Hajduk postanowił zostać senatorem. Co oznajmił na stosownym plakacie:

 

 

Hasło wyborcze piękne > „Starosta raciborski senatorem naszej ziemi”. 

Pan starosta nie miał kłopotów ze zbieraniem podpisów, sołtysi wysłali młodzież po domach i się zebrało – skąd wiem? Bo u mnie też byli. Oczywiście nie podpisałam. Bowiem w mojej pamięci pan starosta zapisał się jednym, ale za to znamiennym uczynkiem.

Otóż jesienią 2008 roku w domu kultury podległym panu staroście miało się odbyć spotkanie ze Śp. Panią Anną Walentynowicz. Na spotkanie przybyło sporo młodzieży, kilku historyków i nauczycieli. Na 10 minut przed rozpoczęciem dyrektorka domu kultury dostała telefon od pana starosty z kategorycznym żądaniem odwołania imprezy. Spotkanie się nie odbyło.

I żeby chociaż ta kreatura wydała zakaz wcześniej – nie, w ostatniej chwili!

Pani Anna, starsza, schorowana kobieta, znana chyba na całym świecie jako symbol walki o wolną Polskę, „Anna Solidarność”, Dama Orderu Orła Białego - przejechała przez cały kraj, żeby porozmawiać z młodzieżą, a ten typ  zakazał Jej wejść na salę!!

Młodzież z Raciborza nie spotka już Pani Anny.  Pani Anna zginęła w Smoleńsku.

No to teraz sobie wybierajcie Raciborzanie, kogo tam chcecie – ja tylko ostrzegam...

 

 

http://www.raciborz.com.pl/art10463.html

http://www.nowiny.pl/76919-starosta-hajduk-juz-jest-senatorem.html?p=2

eska
O mnie eska

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka