eska eska
1687
BLOG

Mamy drugą Rywingate

eska eska Polityka Obserwuj notkę 39

 

Będzie druga Rywingate, wspomnicie moje słowa i zapamiętajcie, że to JA o tym napisałam pierwsza! :)

Sądziłam, że to trochę dłużej potrwa, że wynik wyborczy Tuska da mu dłuższy oddech.  Chociaż z drugiej strony ilość prowokacji zmierzających do jakiejś większej afery, pozwalającej na zmiany jeszcze przed wyborami -  był dość spory.

Paradoksalnie powstanie „ziobrystów” i osłabienie PiS spowodowało, że ruchawka w oparciu o prowokacje wobec opozycji stała się niewykonalna.

No to poszli po bandzie. Najpierw afera Arłukowicza, teraz "samobójstwo" współpracownika Parulskiego.

Niedługo będzie powołana komisja sejmowa w sprawie zbadania działań prokuratorów wojskowych i ich buntu wobec władz cywilnych, zobaczycie.

I dziwne rzeczy wyjdą na wierzch. Tudzież różni politycy wykażą się dziwnymi zmianami w nastawieniu do głównych problemów kraju – tak będzie.

Wojna zaczęła się, gdy 2 lata temu Tusk zrezygnował z kandydowania na prezydenta. Teraz mamy kulminację, związaną dodatkowo z problemami Putina w Rosji.  Idzie przesilenie.

Oj, będzie się działo! Aż strach się bać!

 

http://eska.salon24.pl/379789,samobojstwo-prokuratora-wojskowego

PS. Nie oznacza to, że nagle wyjdą na jaw jakieś prawdy absolutne, bez złudzeń proszę. No i niestety nie ma w sejmie Rokity. Ale obecny układ sił się posypie, to oczywiste.

eska
O mnie eska

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka