eska eska
6646
BLOG

Grobowiec Komorowskich herbu Korczak

eska eska Historia Obserwuj temat Obserwuj notkę 106

 

 

 

„Prezydent Bronisław Komorowski (60l.) tak jak miliony zwykłych Polaków wybrał się na cmentarz. W towarzystwie żony, matki i syna odwiedził grób przodków na warszawskich Powązkach. Prezydent zapalił znicz, położył wiązankę kwiatów i w ciszy i zadumie wspominał tych którzy odeszli.

Na Powązkach znajduje się rodzinny grobowiec Komorowskich herbu Korczak....”

 http://www.fakt.pl/Bronislaw-Komorowski-na-grobach-Prezydent-na-grobach-Prezydent-Bronislaw-Komorowskich-na-Powazkach-,artykuly,184842,1.html

 ************

 A te zdjęcia, co to Państwo widzicie, to one nie są z Powązek. One są z Siedlec – każdy może sprawdzić! A na tych zdjęciach grób rodzinny Korczak-Komorowskich, ostatni z nich, zmarły bezpotomnie w roku 1978 to Romuald Korczak-Komorowski.

A skąd ja to wiem?

Bo Zygmunt Jan Korczak-Komorowski to mój rodzony pradziadek, a jego najmłodszy i jedyny syn, Romek – to brat mojej babci Heleny. Jej mąż, a mój dziadek, podpułkownik WP,  też tam leży . I jej siostry. I ich mężowie, wszyscy wojskowi, którzy poginęli albo w wojnie bolszewickiej albo w latach 1939-45. I syn jednej z nich, mój stryjek, który był w AK i zginął w ostatnich dniach wojny. I...

 

I tyle......

Zobacz galerię zdjęć:

eska
O mnie eska

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura