eska eska
1689
BLOG

Dat kilka w związku z dyskusją o śmierci dziennikarstwa

eska eska Polityka Obserwuj notkę 51

 

 

Pan Janke wprawił mnie w niekłamany zachwyt! Przy pozostałych personach wyglądał jak niewinny ministrant, taki czyściutki i zadbany. A jak się odezwał!  Rzekł krótko i delikatnie, że dziennikarstwo i tak zdechnie i cześć – cudne!

Ale nie będę streszczać, kto ciekaw, niech sobie posłucha sam, link na dole.

Mnie zafascynował pan Michnik! Bo było tak – najpierw zagaił Żakowski i oddał głos Mazowieckiemu. Ten przynudzał straszliwie, zapamiętałam, że kazał widzieć źdźbło w oku własnym, a nie belkę w oku bliźniego – cudowne :)

A potem zaczął mówić pan Bratkowski, taki miły, zadbany staruszek, łagodny głos, ładna polszczyzna i nawet tezy do przyjęcia. I wtedy Michnik zaczął się rozbierać!

Najpierw zdjął marynarkę, potem rozpiął rękawy koszuli, potem je podwinął. Potem znowu je podwinął, za łokieć, ostentacyjnie wyciągając łapska do góry. I kiedy już myślałam, że zacznie rozpinać koszulę, to głos zabrał Janke i Michnik przestał!!!

Tak oto dzięki naszemu kochanemu Igorowi uniknęliśmy striptizu staruszka.

A teraz będą daty:

Stefan Bratkowski -  78 lat

Jacek Żakowski   -  58 lat

Wojciech Mazowiecki - 55 lat

Jarosław Gugała - 53 lata

Adam Michnik – 66 lat

Nie dziwota, że biedny Janke ze swoimi 45 latami wyglądał przy nich jak ministrant. Ale ja pójdę dalej i policzę średnią tego towarzystwa, wychodzi  (bez Igora) 62 lata!

A skoro Kaczyński (63 lata) to stary sklerotyczny staruszek, to co ja czułam, patrząc na rozbierającego się na scenie Michnika (66 lat)? No strach i przerażenie:)

I z tego wszystkiego już w ogóle nie słuchałam uważnie reszty, bo cały czas mnie dręczyło pytanie – co zrobi Żakowski, jak Michnik ściągnie koszulę???

:)))))

 

http://youtu.be/-sUuL1JDUNE

eska
O mnie eska

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka