eska eska
6692
BLOG

Dudy zamach stanu łagodny i elegancki z PiS w tle

eska eska Polityka Obserwuj notkę 138

 

 

A miało być tak pięknie!

Tym razem Grupa Trzymająca Władzę (GTW) postanowiła załatwić Tuska spokojnie i po europejsku. Żadne tam jatki na ulicach, bójki z narodowcami itp. Tym razem do gry wkroczyła siła patriotyczna i godna szacunku, czyli związki zawodowe. Największa manifestacja po 1989, idą po Tuska!! He, he – jak pisuje pewna znana postać Salonu24.

Zmiana miała się dokonać, premierem miał zostać Schetyna, ale zrobiło się głupio. Nagle słupki PiS pogoniły w górę, Kaczyński pojechał do Krynicy, a Tusk oznajmił o skoku na OFE.

ŁOŁ! Wszyscy wstrzymali oddech (a giełda zgłupiała). I wtedy nagle objawił się Buzek z Hausnerem w tle i ostro zaprotestował. Ale przeszło to bez większego echa (pisałam o tym w komentarzach!) . Natomiast ostry protest Gowina, połączony z wyjściem z PO, odbił się szerokim echem. Dołączyli doń Godson i  Żalek, pognał do niego Kowal i Wipler, a Mularczyk posunął się już do tego, że uznał Kwaśniewskiego za najlepszego prezydenta III RP. A w tle wybory na Podkarpaciu.

Cały czas sobie siedziałam i myślałam – jak oni chcą to zrobić?

To, że Duda robi ustawkę, to wiedziałam od razu. To, że premierem (jak zwykle malowanym) ma być Buzek, jego kumpel, a naprawdę będzie rządził Hausner i będzie zbierał punkty dla SLD – to też przewidziałam.

 Ale jak??? Jak???

No i nareszcie do mnie dotarło! Ustawa budżetowa!

Gdyby ona dzisiaj padła (a bardzo niewiele brakowało), to rząd straciłby poparcie i musiałby bardzo demokratycznie i po europejsku odejść. Dlaczego nie padła? Wszystko było namówione! Bo PiS na wszelki wypadek nie poszedł na głosowanie!!!! I zabrakło głosów.....

Tym samym Tusk rządzi dalej, GTW dostała kopa i mogą tylko patrzeć, jak im kasa z OFE znika sprzed nosa, naród się wkurza, PO pikuje, a Kaczyński jak stary kocur siedzi sobie zadowolony i czeka, co dalej.

To było piękne! Naprawdę. Chapeau bas, Panie Prezesie :))

eska
O mnie eska

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka