eska eska
2082
BLOG

Takie sobie pytanko w sprawie miejscowej

eska eska Polityka Obserwuj notkę 100

 

 

Jest takie miasto, które nazywa się Dniepropietrowsk. Niegdyś, za czasów carskich nazywało się Jekaterynosław. Mam sentyment do tego miasta, tak się składa, że tam urodziła się moja mama, bowiem dziadkom udało się wydostać z Sowietów dopiero w 1922 roku.

Miasto to leży w dzisiejszej wschodniej Ukrainie, co można zobaczyć na obrazku >


I właśnie w tymże Dniepropietrowsku zostało zrobione bodajże wczoraj poniższe zdjęcie :


Jak widać na obrazku, lud zmienia nazwę placu Lenina na plac Bohaterów Majdanu.


Bardzo to wszystko budujące i wzruszające, a ja mam takie pytanko do ludu Warszawy – co dalej z tym badziewiem?

 


 "..Badania opinii publicznej pokazują, że większość warszawiaków - w sondażu ratusza 72 proc., w sondażu "Gazety Wyborczej" ponad 50 proc. - jest za powrotem historycznego pomnika, stojącego w tym miejscu od 1945 r..."

http://wyborcza.pl/1,75248,15293991,Uliczna_klotnia_o_pomnik__czterech_spiacych__na_Pradze.html, 17 stycznia 2014

 

eska
O mnie eska

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka