eska eska
1101
BLOG

Łemkowski raj utracony

eska eska Historia Obserwuj temat Obserwuj notkę 15

Tym razem nie o Ślązakach, ale o zupełnie innej grupie regionalnej.
Wszystko w ramach mojego własnego projektu przypominania o pograniczach, takie moje małe i prywatne rekolekcje z polskości.

Cerkiew łemkowska w Muszynie. Obecnie (taką mam informację) kościół katolicki.

A tu obszar zamieszkiwany pierwotnie przez Łemków >

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

a

A tu opowieść o ludziach, na których zemściła się historia, bo byli zbyt mali, żeby przetrwac atak WIELKICH > http://aekubica.fm.interiowo.pl/
Poczytajcie koniecznie, zwłaszcza rozdział > oderwani jesteśmy od korzenia, nie ma się czego trzymać.
To opowieść nie tylko o Łemkach, to opowieść o nas wszystkich, dzieciach wysiedleńców. Poczytajcie koniecznie! Lektura w sam raz na Święta .....


Link pomocny w zamówieniu mojego albumu o Śląsku > kapliczkiwiejskie@interia.pl.
O tym, jak Ślązacy zostali u siebie, ale za to Ojczyzna ich opuściła.

 

eska
O mnie eska

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura