eska eska
493
BLOG

Poszukiwanie świętego Gralla

eska eska Rozmaitości Obserwuj notkę 6

Miałam szczerą chęć napisać o czymś ważnym i ciekawym - o związkach między cystersami i templariuszami, o skarbie tych ostatnich, o Państwie Bożym i o bł. Mistrzu Kadłubku, a także o tym, dlaczego w I RP został przyjęty system rycerski zamiast czysto feudalnego i czym było Królestwo Jerozolimy oraz jak to wszystko ma się do siebie.
Och, naprawdę chciałam napisać o ciekawych sprawach - niestety, najpierw przeczytałam kilka tutejszych wpisów tudzież aktywnych dyskusji i...
I stwierdzam ze smutkiem, że dno ukradli, niestety.
Szanowni Admini, proszę się nie obrażać, ja wiem, że nie ma za bardzo z czego wybierać, bowiem stan ogłupienia występuje wszędzie dookoła i w ogóle mnie już nie dziwi. Może to upały, a może tak zostanie, nie wiadomo. Niemniej poziom strachu i agresji jest tak nużący i jednocześnie tak dominujący, że trudno konkurować..

Póki co poczekam sobie, a PT Czytelnikom dedykuję poniższy obraz :

 

Poszukiwanie świętego Gralla

Maksymilian Novak-Zempliński, cykl Incarnatio, olej na płycie, 76x 98 cm, 2005 rok

eska
O mnie eska

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości