eska eska
887
BLOG

..... ....... to łza...

eska eska Polityka Obserwuj notkę 14

Z nowymi ludźmi Kukiz skręca w prawo
Tak tu napisali >
http://www.rp.pl/artykul/159563,1216083-Z-nowymi-ludzmi-Kukiz-skreca-w-prawo.html?referer=slider

I jeszcze tak napisali >
Ks. Isakowicz-Zaleski: Zgodziłem się pomóc Kukizowi
http://www.rp.pl/artykul/16,1215418.html

Kukiz z ks. Zaleskim i narodowcami, Braun ze Stonogą, jeszcze chwilka i wszyscy się połączą i będzie śliczna partia, prawdziwie polska. Żydzi na Madagaskar, Ukraińcy na Kołymę, a ja nareszcie odetchnę ze spokojem, bo już byłam bliska utraty wiary we własny, staroświecko cyniczny rozum.
Kukiz skręca w prawo, żeby mu było bliżej do PiS , tak piszą w tej Rzepie, bo - jak wiadomo – Kaczyński to najlepszy przyjaciel Putina. Razem wykończyli Lecha. Aha, zapomniałabym – oczywiście z pomocą Tuska. Tak przecież pisał guru FYM.
 

A tytuł, oczywiście, winien brzmieć > Życie kretyna to łza...
Ale System mnie powiedział był, że tytuł zawiera SŁOWO NIEDOZWOLONE. Zapewne chodzi o słowo życie - się zgadzamteż uważam, że jest niedozwolone. To nie życie, to sen pijany wariata...
Kretyna sama wymazałam, no bo jakby to brzmiało - kretyna to łza? Całkiem nie po polsku, przecie kretyn to rodzaj męski jest, chociaż? Może to już seksizm i fashyzm?
Strach się bać..... :)

No dobra, nie ma co się napinać, wszystkie klocki powoli wskakują na swoje miejsca.

 

PS. Wg ostatniego sondażu ulicznego GFK Polonia PiS ma 49% poparcia. Z Kukizem mogliby zmieniać Konstytucję......
”Cień tajnych służb” Doroty Kani, koniecznie przeczytajcie, wtedy Wam się też, drodzy PT Czytelnicy, te klocki ułożą.
 

eska
O mnie eska

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka