eska eska
979
BLOG

Mam proste pytanie...

eska eska Społeczeństwo Obserwuj notkę 16

Obserwowana ostatnio propaganda w wydaniu PO jest tak straszliwie głupia, że ręce opadają. Tylko, że...
No właśnie – tylko że ona zawsze była tak samo głupia, a większość wierzyła w te bajki bez zastrzeżeń, zaś nieliczni, którzy podejmowali dyskusję, też traktowali ją poważnie.
Dzisiaj mowy nie ma – każdy kłamliwy atak jest natychmiast „wyprostowany”, ludzie nie tylko obśmiewają, ale też przytaczają mnóstwo racjonalnych argumentów, wykazują się znakomitą wiedzą, jednym słowem – im bardziej lemingi atakują, tym bardziej się ośmieszają. Czyli UDAŁO SIĘ !

A co? Ano przełamanie kłamstw GW i reszty. Przetrzymaliśmy i odwróciliśmy trend, my, wyrobnicy Internetu! Bo to nasza głównie zasługa!

No to trzeba coś zagrać, dla wszystkich, których spotkałam na tej drodze, zwłaszcza dla najbardziej wytrwałych :)

 

I oczywiście powtórzę moje nieśmiertelne > A NIE MÓWIŁAM? :)))


 

kapliczkiwiejskie@interia.pl

eska
O mnie eska

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo