eska eska
2148
BLOG

Tak sobie czytam o tych emigrantach z Syrii...

eska eska Polityka Obserwuj notkę 33

I tak sobie od początku myślę, że coś tu cholernie nie pasuje.
Wojna w Syrii trwa już od jakiegoś czasu, wmieszanie się Rosji w konflikt spowodowało zaangażowanie USA na Ukrainie, to chyba już wszyscy rozumieją.
Państwo islamskie (ISIS) najpierw spektakularnie przed kamerami wymordowało trochę chrześcijan , potem spektakularnie wysadziło parę zabytków, też przed kamerami, i nagle ruszyła fala uciekinierów do Europy. Przy czym ta fala wcale nie nadchodzi z Syrii, tylko z obozów w Turcji,  z Syrii ciut daleko i teren patrolowany przez amerykańskie okręty. To o co biega?
A dzisiaj sobie wyczytałam, jak to na rowerach biedni prześladowani emigranci syryjscy (?) wjeżdżają od strony Rosji do Skandynawii, na razie tylko kilku czy kilkunastu. I mam takie pytanie – kto organizuje ten masowy transport na pontonach i czemu nikt ich nie łapie? Dlaczego kolejne straże i policje, zamiast „wyłowić” z tłumu kobiety, dzieci i starców, a młodych byczków zagnać do obozów do sprawdzenia -  przynosi im żywność i wodę, którą oni wyrzucają? I dlaczego ją wyrzucają? Ktoś wie, dlaczego? Przecież to chore, ci ludzie muszą pić i jeść, o co biega?

I coś mi się zdaje, że to nie żadna nowa wędrówka ludów, tylko odpowiedź Putina na sankcje Merkel, dlatego oni wszyscy lezą do tych Niemiec.
Może ja mam zwidy, ale to wszystko jest tak nienormalne i nagłe, że należy zacząć w końcu myśleć, zamiast się rozczulać nad utopionym z powodu głupoty tatusia maluchem.
Jak ta cała masa wyląduje w Europie i przyjdzie zima, to będzie taki bardak, że nawet nikt nie zauważy, jak Putin zaatakuje Ukrainę. Takie mam dziwne przeczucie....
 

eska
O mnie eska

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka