eska eska
1506
BLOG

Blitzkrieg albo dies irae

eska eska Polityka Obserwuj notkę 57

Wysłuchałam, do końca. Właściwie nie ma co komentować, mnie tam fakty nie zdziwiły ani trochę, choć miejscami było dość przerażająco. Natomiast cały ten spektakl pokazał jedno – jak te głupki myślały, że PiS to frajerzy, krótka ławka itp., to właśnie się dowiedzieli, że mają przerąbane. A to tylko wierzchołek góry lodowej. Nareszcie PiS zrobił miazgę z tych dziadów i zdrajców. Absolutnie super!

Za to lud boży dostał dzisiaj spektakl, po którym nic już nie będzie takie samo – tego jestem pewna! Na razie lud siedzi z rozdziawioną buzią, ale jak przeliczy te miliardy....
Ja bym tam na miejscu niektórych już raczej nie wyłaziła na ulice w pochodach.
 

eska
O mnie eska

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka