eska eska
1414
BLOG

To już jutro!

eska eska Kultura Obserwuj notkę 21

Najpierw cytat żywcem ściągnięty od Coryllusa, bowiem po co mam pisać sama, skoro to już jest dobrze napisane :

...Przypomnę tylko, że zbliżają się targi w Bytomiu, które rozpoczną się fantastyczną zupełnie prelekcją Ojca Wincentego Wiesława Polaka, przeora klasztoru w Wąchocku. Prelekcja będzie o tym jak to działacze niepodległościowo-oświeceniowi – Stanisław Kostka Potocki i Stanisław Staszic wyślizgali cystersów z udziału w przemyśle ciężkim, w Zagłębiu Staropolskim, a następnie przemysł ten położyli na obie łopatki. Początek w sobotę o 11.00.

Jak widać zaczyna się od dużego strzału, a potem będzie równie ciekawie >  Płużański, Chodakiewicz, Żebrowski, także Braun i Michalkiewicz, wszyscy z regularnymi, porządnymi wykładami. Poza tym oczywiście normalne targi, różne wydawnictwa, promocje, konkursy itp. Szczegóły tutaj > http://rozetta.pl/
Absolutnie prywatna inicjatywa blogerska, wymyślona i doprowadzona do realizacji przez tego okropnego Coryllusa :)
A ja też mam maleńki wkład, bo namówiłam moje niewielkie wydawnictwo, żeby wzięli udział. Zgodzili się, są bardzo przejęci, firma nazywa się Epigraf – zapraszam na nasze stoisko. Będzie wyprzedaż ostatnich egzemplarzy mojego albumu, a więc cena promocyjna, będą inne książki o historii śląskich wiosek i parafii, no i będzie hit! >  
Kamil de Lellis  - pisma,* tłumaczenie z języka staro-włoskiego i z łaciny, jedyne takie wydanie w Polsce (wydane przez oo. kamilianów z Tarnowskich Gór).
Książka będzie naszym bonusem w ramach kuponu zniżkowego dołączonego do biletu, czyli do każdej zakupionej u nas pozycji dodajemy za darmo listy św. Kamila aż do wyczerpania! Oczywiście też tam będę, i jutro i pojutrze, będzie ze mną nasza blogerka Myślę, czyli Marysia Durska, zapraszamy! 

*Kamil de Lellis  (25 maja 1550 - 14 lipca 1614 ), włoski duchowny katolicki, założyciel Zakonu Kleryków Regularnych Posługujących Chorym (kamilianów), 
święty Kościoła katolickiego.

eska
O mnie eska

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura