eska eska
1975
BLOG

Via Carpatia

eska eska Polityka Obserwuj notkę 79

Via Carpatia

W 2013 roku „popełniłam” całą serię notek na temat planów rozwoju Polski wg PO/PSL, miałam również przyjemność przedstawić moje przemyślenia na spotkaniu w Klubie Ronina >
Modele polityki rozwoju regionalnego rządów PiS (Grażyny Gęsickiej) i PO (Michała Boniego)

Tak się składa, że było to chyba pierwsze po wielu latach publiczne wystąpienie dotyczące strategicznej dla Polski konieczności budowy właśnie Via Carpatii, a działo się to (że przypomnę) przed Majdanem, napaścią Rosji na Ukrainę, taśmami Sowy itp. Temat wracał jeszcze potem wielokrotnie, a ja z uporem maniaka powtarzałam swoje tezy.
Dzisiaj, kiedy Parlament Europejski wyraził w końcu zgodę na wpisanie Via Carpatii ....do sieci głównych korytarzy transportowych Unii Europejskiej i to jest przełom. Jest to zielone światło na budowę tej strategicznej drogi. Ponadto wpisanie Via Carpatia do sieci głównych korytarzy transportowych zapewnia finansowanie budowy tego typu arterii drogowych ze środków europejskich,
mogę tylko powiedzieć, że mam swoje prywatne święto, więc w uznaniu własnych zasług idę się napić dobrej irlandzkiej whisky!

Choć raz Kasandra dała radę..... :)))

eska
O mnie eska

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka