eska eska
3028
BLOG

Jak gołąb na parapet – ciąg dalszy

eska eska Polityka Obserwuj notkę 80

Pan wiceminister Szmidt powiedział, że autostrady W-Z są złe dla Polski. Pan wiceminister dzwony słyszał, ale też nie wie, z którego kościoła.
Otóż autostrady W-Z są bardzo dobre dla Polski, natomiast autostrady PN-PD w Polsce też są bardzo dobre, a nawet jeszcze lepsze dla Polski, ale średnio dobre dla Niemiec i Europy Zachodniej. Dlatego UE wspierała budowę tych W-Z, a taką Via Carpatię to ledwo co dopiero przepchnęliśmy. Ale pan wiceminister jako geodeta i zasłużony działacz polityczny może nie wiedzieć dokładnie co i jak, wszak to wiedza tajemna.
Za to pan minister tegoż samego resortu, czyli Adamczyk, zajął się i pochylił nad problemem cierpień bliskich ofiar wypadków drogowych, bowiem ich cierpienia mają oczywisty związek z resortem infrastruktury i budownictwa. Dlatego minister wziął udział w stosownej mszy św. i poinformował o katalogu instytucji państwowych i  organizacji pozarządowych zajmujących się pomocą poszkodowanym w wypadkach i ich bliskim. Minister jest technikiem budowlanym, to wie, co mówi. A, uzupełniam, właśnie ostatnio (dwa miesiące temu) został zaocznym magistrem od zarządzania przedsiębiorstwem.
Powyższe dedykuję wszystkim, którzy wczoraj usiłowali mnie dopytać o zaawansowanie budowy różnych dróg w Polsce. Proszę mnie o to więcej nie pytać, ja tam jestem prostym urbanistą i specjalistą od planowania przestrzennego. Nie mam podskoku do tych fachowców.

Jest jeszcze jeden fascynujący temat, otóż dowiedziałam się właśnie, że z powodu braku pełnego składu władz państwa wczorajsza intronizacja Chrystusa Króla jest nieważna. I cała dialogiczność biskupa Czai poszła z dymem kadzideł w pustkę.
Wobec tego zdarzenia fakt, iż nasz ulubiony redaktor Terlikowski twierdzi, że człowiek może zniszczyć boży plan (Rozumiecie to? Zwykły robal ludzki ot tak, jedną decyzją rozwala plany Wszechmocnego. Tak napisał, naprawdę!), otóż fakt ten nie robi już na mnie żadnego wrażenia.
Zapomniałabym – mamy jeszcze super plany dla biznesu naszego ulubieńca, czyli nad-premiera Morawieckiego (historyk z wykształcenia), zwłaszcza zapowiedź zabrania kwoty wolnej od podatku i złupienia  „bogaczy” zapewne wszystkim bardzo się spodoba.
Dodajmy na koniec patriotyczny akcent , wszak bez tego ani rusz – to Szczekociny prasnęły flagą w kupę kredy? Tak by wynikało z tabliczki, gimnazjum im. ks. Tadeusza Jarmundowicza w Szczekocinach.

Jak gołąb na parapet – ciąg dalszy

Czy tylko ja mam wrażenie, że jesteśmy w wariatkowie? A może to wina super pełni księżyca, co to 14-tego listopada maksymalnie zbliżył się do Ziemi, a teraz, w ciągu dwóch tygodni maksymalnie się oddali? Całkiem poważnie się zastanawiam, taka jazda księżycowa to nie byle co......

 

http://tvnmeteo.tvn24.pl/informacje-pogoda/ciekawostki,49/superpelnia-ksiezyca-dlaczego-jest-taka-wyjatkowa,217093,1,0.html

 

eska
O mnie eska

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka