fot. Agnieszka Kubica
fot. Agnieszka Kubica
eska eska
628
BLOG

Krótkie info, ze szczególnym uwzględnieniem pewnego „zatroskanego”

eska eska Rozmaitości Obserwuj notkę 2

Wczoraj wieczorem całe moje tutejsze konto wyleciało w powietrze.
Sami Państwo rozumieją, że mało mnie szlag nie trafił.

Interweniowałam natychmiast, dziś dostałam wyjaśnienie i przeprosiny, konto zostało przed chwilą przywrócone. Admin twierdzi, że nie wiedzą, jak to się stało i jestem skłonna w to uwierzyć.
Natomiast szybka „troska” niejakiego von Kattowitza bardzo mnie zaskoczyła, dlatego jako człowiek z natury podejrzliwy sugerowałabym Szanownym Adminom sprawdzenie, czy ktoś im nie zhakował systemu.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie :)

------------------------------------------------------------------------------------

@von Kattowitz - e tam, nic Pan nie zhakował, już się wszystko wyjaśniło :)

Niemniej sam Pan przyzna, że był Pan pierwszym (i chyba jedynym), który wprost zapytał o moje konto - no szok po prostu! Mało z krzesła nie spadłam... Jak to nigdy nie wiadomo, po kim można się czego spodziewać....:))))
W związku z powyższym zapewniam, że z przyjemnością dostarczę Panu następnych powodów do krytyki .... już wkrótce.....:)

eska
O mnie eska

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości