eska eska
1446
BLOG

Rebeliantki od Kukiza

eska eska Kukiz'15 Obserwuj temat Obserwuj notkę 9

czyli o tym, że nikt nie zauważa spraw naprawdę ważnych.

Rebeliantki są trzy, Anna Siarkowska, Magdalena Błeńska i nowa posłanka Małgorzata Janowska (objęła mandat po tragicznej śmierci  posła Rafała Wójcikowskiego). Założyły sobie koło poselskie „Republikanie”, choć na razie to raczej republikanki. Info niby poszło, nawet dość sporo o tym newsów pokazano – i nic. Zero reakcji, publisia nadal zajmuje się odgrzewanymi (podgrzewanymi?) kotletami,  ale mnie coś tknęło.....  Pomyślałam sobie – fajne te dziewczyny i odważne, to ja sobie sprawdzę, skąd one i kim są. No i sprawdziłam:



imageAnna Siarkowska, lat 35

mgr od bezpieczeństwa narodowego > Akademia Obrony narodowej, specjalista ds. planowania obronnego

imageMagdalena Błeńska , lat 34,

architekt > RWTH Aachen, podyplomowe jako konserwator zabytków na uniwersytecie toruńskim,

imageMałgorzata Janowska, lat 40 ,

mgr od zarządzania i ekonomii > Wojskowa Akademia Medyczna, do niedawna kierowała oddziałem banku.


Drogie Panie!
Klub niewielki, ale skład po prostu powala, szczęka mi opadła, jak popatrzyłam na wykształcenie – jak założycie jakąś partię, to dajcie znać, zapisuję się w ciemno :))


Komentarze nadal > TUTAJ



eska
O mnie eska

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka