eska eska
1214
BLOG

Wyjaśnienie.

eska eska Rozmaitości Obserwuj notkę 43

 

 

W poprzedniej notce (dziś w nocy) zwróciłam uwagę Administracji Salonu na bardzo niedobre zjawisko posługiwania się w kampanii wyborczej rzekomymi lub nieprawdziwie interpretowanymi opiniami osób, które zginęły tragicznie w Smoleńsku. Notka była napisana w ostrym tonie i parę osób ze skóry wyłaziło, żeby zmusić Administrację S24 do jej ukrycia.

Muszę rozczarować moich „milusich” oponentów – Administracja zachowała się bardzo grzecznie, notki nie zwinęła, natomiast wymieniliśmy uwagi i opinie,  tudzież wobec dobrej woli ze strony Adminów postanowiłam i ja wykazać dobrą wolę i poprzednią notkę usunąć, skoro jej cel (czyli zwrócenie uwagi na poszanowanie dobrego imienia zmarłych) został osiągnięty.

To tyle tytułem wyjaśnienia, natomiast wszelkich trolli, wiozących się na ofiarach ze Smoleńska, uczciwie ostrzegam – nie odpuszczę!

eska
O mnie eska

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości